Hon är.. borta.

ÄlsklingsTilda.. Den underbara tjejen som har flyttat mellan 3 familjer, sista familjen som var familjen Björklund. Den underbara familjen som verkligen tog hand om den överviktiga schäfern Tilda. Tilda som mådde så bra, och underbara Emelie som lärt Tilda allt som en hund borde kunna.
Tilda som älskade min lilla hund (oftast), och min hund som storälskade Tilda. Promenaderna är nu bara ett minne, alla planer som vi skulle göra i sommar är nu bara drömmar, alla vanliga sms som "behöver tilda ut? gå med oss" är nu bara.. borta. Planerna om nästnästa nyår.. (jag vet, vi planerar långt fram)

Var förbi familjen Björklund igårkväll. Var bara tvungen att krama om E's mamma, och då kom tårarna igen.. Hade redan gråtit hela dagen sen E ringde och sa "var beredd på att börja gråta"..

Emelies blogg

vila i frid Tilda...<3



Kommentarer
Emelie

jag kan inte fatta det.

2011-02-22 @ 16:07:16
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0