13 Januari. GLAD!

5 dagar kvar tills handledarutbildningen börjar!
5 veckor kvar tills födelsedagen kommer!

Skoldagen var hur seg som helst, jag skulle behöva mer sömn.. Menmen, fick sitta och arbeta ensam somvanligt, eftersom arbetstjejen aldrig är där. Imorgon blir det redovisning, ensam! Är hur nervös som helst.. Men ett godkänt är allt jag beger. Snällaaaa...
Aja! Emelie fick sluta tidigare idag, så om tjugo minuter tar jag en timmes promenad med hennes och min hund för att sedan möta upp henne. Dagen blir ensam hemma till sent ikväll så städning skare bli, hoppas jag. Och såklart pluggning ;)
Jag är hur glad som helst! Förutom med detdär med råttgift och glykol som någon hundhatare har hällt ut i handen vid hundgårdarna och gropen. Kuksvin! ursäkta språket..
Imorgon är det fredag, och det gör denna dag ännu bättre, förutom redovisningen haha. Har inga planer änsålänge, skulle behöva köpa värmeskydd till håret, en plånbok, och ja.. shopping maybe?
Nej nu ska jag börja röra mig för att hämta Emelies lilla schäfer. Hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0