26 Januari.

På fredag ska jag äntligen få ordning på mina axlar. 2år har gått och jag står inte ut längre. Håller på att börja gråta varje gång jag sätter mig vid datorn, varje dag jag ska börja skriva något på lektionen. Och ja, jag tänker inte sitta och gråta när jag väl kör bil. På fredag ska jag gå till skolsköterskan för att boka tid hos skolläkaren. Efter det får vi se hur det blir. Om han skickar mig vidare eller ger mig några tips. Det var nämnligen ortopeden som inte ville ta imot mig, så först skolbesök och sen återstår det och ser. Jag hoppas på att iallafall få hjälp.

Dagen har varit hur seg somhelst. Jag funderar på att platta håret, men har ingen lust när jag ändå går skolan en timme imorgon och ska efter det duscha. Haha aja, onödig information!
Jusste, ska också börja på tonårsgruppen igen. Gick på det förut, de gånger jag orkade höhö. Men det börjar strax igen, och han försöker verkligen få tag på mig med sms och telefonsamtal, men inte har jag fått något. Så imorgon får jag messa människan och ge mitt riktiga nummer! :p

Nä, fyfasiken vad tråkigt jag har.. Och Gaston sover som en stock.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0