Denna helg.

Fredagskvällen blev en aning seg då jag spelade kort fördetmesta på gården. Hade hur tråkigt som helst om man tänker efter, menmen, vad gör man. Igår blev det iallafall lite mer äventyr. Jag, Mange, Emelie, Marcus och Rasmus åkte till Farsta centrum och kollade runt, jag kom hem med en svart gullig plånbok för 99;- och efter det fick det bli pizza till middag med Emelie på vaskos. Hur mysigt somhelst!
Efter det gick vi ett litet gäng mot Emelie och satte igång två filmer. Hundpromenader och röda rosor fick det bli, plus en massa godis, chips och dricka.

Nu skickar E över lite bilder som jag fotade igårmorsse innan farsta, så bilder får ni sen! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0