Ska aldrig mer längta till något.

Usch vad denhär dagen suger! Det blir alltid så, dagen jag verkligen ser fram imot slutar alltid i kaos och depp. Morgonen blev seg och jag försökte med allt för att göra mig själv glad, inget funkade och kom precis in från en promenad med Gaston, Emelie och Tilda. Tröstfikar nu med en kaffelatte och kiwi+banan. Jag ser inte fram imot ikväll, vilket jag gjorde somsjutton igår. Ikväll ska vi vara tio brudar och fira Sonia med pizza och massa annat skoj. Jag har ingenting att ha på mig, och orkar inte göra någonting. Magkatarren har även kommit igen, så alvedon innan jag går ikväll får det bli så tjejerna står ut med mig. Nä, nu ska den personen som läser detta inlägg få göra någonting annat. Vi hörs senare! Emelie kommer hit om en stund, så jag hoppas på ett leende! puss



Kommentarer
Emelie

Det blev ett leende hemma hos mig istället! :D

2011-01-06 @ 01:53:51
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0