Helgen

Nyfärgat hår, utvilad kropp och nyrakade ben.

Imorgondagens planer blir så att jag går i skolan till 11, och efter det förmodligen går till Sebbes utspring. Blir snabbt hem och gå ut med Gaston (eventuellt byta kläder) och sen till Sebbe för lunch/middag och mys. Kvällen får vi se vart jag är någonstans. Men jag hoppas iaf att dagens planer blir som jag tänkt mig.

Lördagen ska jag försöka hinna med att duscha och övningsköra på morgonen. Ska kolla om jag kan komma senare till stugan (där det blir 80års kalas), så jag hinner med en långis med Gassebrasse. Blir där hela kvällen och sover över.

Söndagen är det min & Sebbes dag. Dock får vi se vad som händer. Jag måste nog hem, men annars om körtillståndet är bra åker vi mot handen och svullar mot kvällen.

Nu är det kläder som måste letas och hittas. Till både imorgon och till lördag. suck..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0