23 Mars.

Hej o godmorgon. Godkväll, ja något. Jag är iallfall Helt slut. Vill soooooova! Iallafall så blev min morgon inte så rolig. Fick kliva upp tidigt som tusan och ta tåget hem från Sebbe. Gå snabbt ut med Gaston och dricka en latte. Sen var det att åka mot stan och gå till läkaren med mamma. Mina blodprov-svar och röntgen-svar var negativa. Ingenting visades och de vet inte vad dem ska göra med mig och axlarna. Fick ta mer blodprov och sen var det över. Typiskt! Jag och mamma tog iallafall en långpromenad för att leta efter subway, men det fick bli donken och sen en tripp förbi gamla skolan.
Kvällens planer är att antingen åka mot Stefan med Sebbe för att bränna skiva eller gården. Får se vad jag orkar med. puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0