9 Mars. gaston och jag...

Kan någon bara göra så min hund blir frisk så jag slipper han i några timmar? Helvete vilken plåga han är såfort jag kommer hem. Först ska han hälsa i all evighet som finns och vägrar låta en ta av sig skorna, sen ska han springa efter en och hoppas på att något gott hamnar ner på golvet i köket. Efter det är det antingen "käka upp mamma dags", eller lekstund då jag måste kasta leksaker till honom.
Hans älskade pinne glömde han kvar någonstans på långpromenaden igår, så vi måste på pinnjakt snart! Iallafall så gick hans nalle sönder i fler bitar idag, så en till leksak fick han allt!
Nä.. pleaseeeeeeeee, save me härifrån :(



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0