‎'Cause I know there's no life after you

I fredags fick det bli kaffe med Emelie hos henne innan vi åkte upp till statiol med Max. Vi kunde verkligen inte bestämma oss vart vi skulle, men det slutade med att vi mötte på Mikaela på bussen och jag följde med henne hem efter att ha missat första tåget mot nynäs. Åkte sen upp mot nynäs och mötte Sebbe och Matte och jag&S drog hem till honom efter ett jobbigt bråk mellan oss. Somnade en stund efter och vid 11 hade jag en pigg och pratglad kille brevid mig som ville göra allt och inget, haha. Det fick bli saft och pizza till frukost (lunch?) och sen var det att åka hem. Eller ja, hem till E och dricka en latte först. ;-)


en kram löser mycket.



Kommentarer
Emelie

hihih :D älskar dej hjärtat <3<3

2011-03-07 @ 12:17:38
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0