Lördag, samt Söndag



I lördags vaknade jag och Emelie upp vid 08 och åt frukost för att sedan fixa iordning oss och ta en långpromenad med Gaston. Vi gick och gick i det fina vädret och träffade på några skumma människor som kände igen mig genom min syster. Men det är en lång historia som ingen har förstått sig på. Vid 14 tiden åkte jag, E och hennes mamma mot handen för att fika med deras kusin. Det bjöds på god glass, kakor och kaffe. Och sen gick vi hem till mig för att ladda upp inför kvällen med vilostund framför OC serien.
Kvällen fortsatte med att vi gick hem till E och försökte hitta någonstans att ta vägen. Planen var då att åka mot handen till lakeside, men vi träffade istället på lite söta människor i vh som skulle mot en vän som fyllde år. Så vi följde med och spenderade kvällen där. En hel del tjaffs, snack, skrik, musik, skratt och tårar från alla håll och kanter och kvällen slutade tidigt. Men roligt hade vi iallafall!
Sov sen hos Sebbe och blev hemskjutsad tidigt på morgonen då det bara var att käka en massa god mat hos E och sen börja övningsköra i massa timmar!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0