16 Maj.

Åh så irriterad jag blir. Min helg var iallafall mysig. Fredagen åkte jag och Sebbe mot handen och kollade på race, dock blev det som det blev och kvällen slutade tidigt hemma hos honom. Lördagen åkte jag och Emelie mot stan och kollade runt. Hittade nästan ingenting av de jag skulle köpa och fick sen såklart magont efter en massa donkenskit. Kom hem till middagen men åkte sen mot Sebbe och var där under natten. Söndagen var seg, som den brukar vara, och vi kom väl upp vid tre mitt på dagen. Han och Matte skjutsade hem mig och åkte mot handen, och hämtade sedan upp mig igen. Kvällen slutade med en glad Sebbe och en lite fullt så glad Matte. Menmen, nya tag idag då jag ska ner till nynäs igen för att kolla på ett litet sommarställe. Mys!
Jusste, det jag blir irriterad över att det inte dirket går snabbt att beställa från nätet...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0