Fredagskväll hos mami

Kollar på talang efter en liten promenad med systeroch hunden. Min åktur hit till Örebro var bannemig inte så rolig. Bussen var lagom i tid då alla småbarn (okej, de gick väl i 6an kanske) slutade. Så vi fick bråttas om platserna eftersom jag hade ingen lust att tränga mig i busskön och mosa gaston. Iallafall så hoppade vi på tåget i vh och fick sällskap av en barnfamilj som tyckte att gaston var jätteduktig på att åka tåg och var jättegölli. Menmen, väl i stan fick vi ännumer sällskap av en tant som inte vågade fråga mig först om hon fick hälsa på G, haha. Men när hon väl gjorde det höll hon oss sällskap tills mitt tåg kom och vi trallade på. På tåget vare folk exakt överallt, och gaston kunde inte sova alls. Jag blev även åksjuk och mådde även illa innan. Så, tillslut fick vi varsitt säte och vilade.. Eller inte, det var då alla i vagnen fick lust att babbla. Allt från deras hundar till jobb till att det ska komma nässprej mot klamydia. Ja, det är sant.
Imorgon blir det tidig morgon och en härlig långdag ute i solen kan man hoppas på. Kolla på gamla bilar tillsammans med gaston, mamma och syster och en hel del foton. Kommer hem till kvällen då det blir hemmakväll och kanske träffa bloggarna Emelie och Julia. och förhoppningsvis Sebbe ;-)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0