Tandläkarbesök

Om 15minuter ska jag börja gå igen i regnet.. Till bussen och till tandläkaren. Är livrädd. Vill verkligen inte ha hål eller något annat som de vill pilla på. Det räcker med den äckliga grejen man har i munnen för att ta kort. Usch.. Sebbe har ju också berättat sina historier om sina hål i tänderna osv. Att det gör svinont och allt detdär. Och när man ska skrapa eller vad det nu var.. Jag vill inteeeee.

På promenaden som jag, Gaston och katten Alice gick på så var det lite roligt hehe.. Vi möter på en tjej som går med hennes hund och jag och Gaston går snabbt förbi, medans den andra hunden vill hälsa på Alice. Lilla katten står livrädd och vågar inte gå någonstans, då jag ropar på henne och hon kommer springande till oss. Haha, fick en väldigt konstig blick av tjejen.
-Men gissa hur härligt det är att ha en katt som lyssnar till namnet!



Kommentarer
Julia

Awesome katt du har! :D

2011-05-04 @ 15:36:40
URL: http://juliaairaksinen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0