4 November. Idag kommer det att bli en bra dag.

Fast den började för dåligt.
Men iallafall. Pojkvännen min kommer mitt på dan (förhoppningsvis, om han får sluta tidigare) och sen åker vi upp mot handen. Jag måste lämna in min kamera, som inte funkade förra veckan, som börja funka i måndags, som slutade funka igår, lagom i tid innan jag ska fota till min fotouppgift, och även köpa strumpor och örhängen. Vi har även fått lite på beställning att fixa och köpa så det blir nog en lång dag fram och tillbaka i haninge. Jusste, leta vinterjacka till hunden behövs också och sen ner till nynäs för att få låna en kamera av en go vän.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0