17 September.

Klockan är bara tjugo över nio och jag har hunnit med en långpromenad till konsum och köpt mjölk, jag har slängt skräp, hängt två tvättar och startat en ny maskin, vikt kläder och bytt sänglakan. Hur duktig är inte jag? Kanske är det bara för att jag inte fått någon minut sömn tillsammans med Nathalie. Tiden gick fort med allt snack och musik på min kära dator. Och nu är det lördag. Ensam idag igen. Systeryster kommer strax och håller mig sällskap en stund, men går nog lika fort om jag minns rätt meningar från henne (?)
Under dagen iallafall hade jag tänkt att hitta på massor! Redan vid 6tiden imorsse såg det ut att bli fint väder, och det håller i sig änsålänge. Skulle vilja träffa en söt liten snäll kille på en kaffe och snacka skit, men det lär väl ta några timmar innan han vaknar. Kanske fota idag? Och vila framför idol. Eller vad sägs som inte en långpromenad under dagen? Träffa massa goda vänner och bara njuta.
Kvällen får vi se vad jag gör. Kanske sitter hemma denna kväll också (nej, satt inte hemma hela kvällen igår, men nästan). Kanske får besök? Eller besöker någon annan? Borsta Gasse får bli nästa grej efter kaffet iallafall! Ska sluta babbla nu.


Kommentarer
Emelie

sv: Hitta kameran, sett ett pris, och jag köper den efter min födelsedag :)

2011-09-17 @ 10:04:19
URL: http://bbjorklunds.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0