Ett ord kan förändra allt...

Drama,drama,drama ööööverallt. Kvällen igår slutade i nynäs, och sen hem igen. Tillsammans med min vän Emelie och två till. En chees och huvudvärk med för lite sömn. Kom hem vid tretiden och vaknade idag vid 2. Perfekt sömn från att då inte ha sovit i två dygn.
Huvudvärk och söndag, ångest! Ska mysa med Bella snart och sen får vi se. Ladda ner fler låtar till luren eller lära mig illustrator + göra svenska läxan kanske? Vi ser vad jag orkar, men lär väl sluta så att jag skiter i allt viktigt och gör vad jag känner före. Som nu - be Bella komma hit.
...Tänk på vad du säger.


Kommentarer
Emelie

Sv: Neej hjärtat det blir de inte. Men du, jag och nynäs är ingen bra combo...

2011-09-18 @ 15:25:58
URL: http://bbjorklund.blogg.se/
bella!

haha :)

2011-09-19 @ 09:51:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0