18 April 2012.

Kom i tid till skolan och satte mig direkt med Anton och planerade våran rondellhund som vi gick som uppgift förra onsdagen. Med tanke på att resten av klassen redan haft 2 timmar på sig, så tog jag & A ifatt det och ligger nu före alla andra. Fasiken vad grymma vi var. Även endast duktiga jag som hade lämnat in läxan. Plus poäng.
Fick bli konsert efter det i aulan för att sedan ha engelska med lärarkandidaten som är en urgullig 19åring. Hehehe.

Fått i mig lunch/middag eftersom det inte fick bli något i skolan och sitter ensam hemma. Plugga inför nationella provet och samhälle läxan väntas istället för att åka in till stan och träffa mamma - jag hatar skolan. Men ha en bra eftermiddag!


Kommentarer
MOAA

nu har jag skrivit en rätt långt inlägg om min senaste tid som har varit rätt jobbig. Ta dig gärna tid att läsa skulle betyda mycket. Och så hoppas jag att du får en fortsätt bra kväll! För det är du värd. massa kramar!

2012-04-18 @ 20:21:22
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/
LIENE

sv: Ja, uv-filter borde jag köpt redan från börjar men jag var inte så insatt då. Jag bara köpte kameran utan att tänka så mycket.

Ännu snyggare irl för den är svart och glittrar som stjärnor i natten:O

2012-04-18 @ 22:10:06
URL: http://lienes.blogg.se/
LIENE

sv: Det är det som gör allting roligare:D att djur rör sig. Jag gillar att fånga de perfekta rörelserna, eller i alla fall försöka:P

2012-04-19 @ 13:33:15
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0