Plusgrader och halvdag.

Hej! Känns lite som skolavslutning just idag. Solen lyser och alla svettas (iallafall de jag träffat på) hehe. Men nä.
Började dagen av att två snälla personer ringer och väcker mig inför nationella i svenska. Jag hoppas att det gick bra - men ska inte säga för mycket. Vi skulle därefter ha rast i två timmar, sedan ha svenska som var inställd pga att vi hade svenska på morgonen och efter det (3 timmar senare) ha 40minuters matte som vi då fick skippa. Slutade alltså 11, hämtade hunden, träffade på lite folk och har precis ätit lunch.
Nudå? -Ingenaning!
Här har vi någon som inte alls njuter av värmen. Haha stackars.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0