21 December. Inte är vi döda.

Provat en sommarklänning jag köpte spontant (like always) imorsse och bestämde mig för att det får bli min nyårsklänning tillsammans med en tjock tröja så jag iallafall slipper frysa överdrivet mycket. (om jag nu firar nyår)
Hunnit med en prommis till konsum och käkat lite lunch. Ska börja baka muffins efter Kourtney & Kim i New York och efter det åka till jobbet efter en prommis med hunden. En sånhär dag som man hittar på massor, likelikelike. Ensam ikväll så kommer nog njuta till max. Baka ännumer muffins kanske om jag hinner köpa choklad eller något liknande påvägen hem. Men vi hörs lite senare. <3
 
Snabbtitt på klänningen. Och lillsötisen bredvid. Haha. Så söt han är. Min middag <3


Kommentarer
Sandra SG

tacck! :D

2012-12-21 @ 14:10:02
URL: http://sategu.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0