30 December.

Fyihelvete vilken jobbdag! Proppat med folk och ingen personal. Full fart i flera timmar och fyihelvete vad äckligt det såg ut överallt. Och vilken röra! haha..
Imorgon blir det en liten morgontripp till centrum för att kika lite med grannen. Har fortfarande inga planer för morgondagen. Vill spendera kvällen med alla de fina som stannar kvar i hemtrakterna, men frågan är om dem är så fina vid 01 då jag får gå ut efter att ha nyårspussas med lillhunden. Frågan är vad jag ska göra hela kvällen haha, förutom att äta, äta, och sjunga. -Kommer iallafall bli en dag jag inte får stressa. Nattinatt
 
-Paniktips tack. Så otroligt sugen på pizza, eller soppa. Har inget av de hemma och tänker inte stå och fixa iordning nått i 3 timmar. Vad ska jag äta?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0