28 Januari.

Fasiken vad bra jag é! Suttit och skissat klart på en skoluppgift nu på morgonen, lär bli lite mer fix&trix när jag väl fått in den i datorn, men änsålänge är jag rätt nöjd.
Har hunnit med promenad med hunden, ätit frukost och dricker nu C vitamin och kollar på film. Ska kolla på film hela dagen eftersom det kommer ett antal stycken. Och orka städa rummet, duscha, och fota till fotoläxan. Kvällen kommer nog spenderas hemma idag också. Med att laga mat själv och äta en hel del godis. Men lär nog bli skönt!
Igår fick vi föresten kladdkaka av en klasskompis för att Anton fyllde år. Tillsammans med det fixade våran lärare saft och oboy för att göra dagen ännu bättre. Så, man kan ju hoppas att det blir fikamorgon om 3 veckor igen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0