28 Juli.

Lördaglördaglördag! wihoooo. Hade en bra kväll igår också efter många om och men. Fina grannen kom och jag bjöd på tigerkaka innan vi körde brännboll och kubb. Talanger för kubb har jag, men dock ingen kondition för brännboll. Kvällen slutade med sovsällskap runt tvåtiden och hunnit solat och käkat sallad nu.
Efter många om och men nu på morgonen med vänner som ska iväg och bada, ska på kalas, ska iväg på annat, och jag som bör vara hemma vid 3 så skippade jag solningen med grabbarna i Nynäs. Den här dagen blir lång, varm och förhoppningsvis helt underbar. Puss!
 
Linnet jag slängde upp häromdan med urringad rygg är från Ginatricot! 49:- på rean.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0