Igår - 17 Juli 2012.

 
Trots det hemska vädret med åska och spöregn så fick det bli att köra mot vh och tog en fika med fina Evelyn. Vi mötte upp Fifty och Bullen och höll dom sällskap när dom skulle fika. Hel del fram och tillbaka pga att allt vi ville göra var stängt. Men minigolf fick det bli, och såklart hade jag talangerna i mig fortfarande och vann ;)
 
- Idag åskar det lika mycket, men regnet har som tur inte kommit än. Powerwalk och picknick står på schemat!
 
Igår var det två år sedan jag hämtade min lilla vovve. Lillskiten som klättrade runt överallt i bilen påväg hem. Mammas grabb. <3


Kommentarer
Kitiwara & Ying

Sv: Vad bra! Hoppas du får en bra dag :D
Kram

2012-07-18 @ 13:34:41
URL: http://twoasiians.blogg.se
LIENE

Måste spela minigolf nån gång i sommar:D

2012-07-18 @ 19:11:32
URL: http://lienes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0