Jönsonligan, godis och hårfärg. Jag är tillbaka till mitt fredagsmys.

Försöker ta en dag i taget vilket inte går så bra. Sällskapssjuk så det bara skriker om det. Måste ha någonting att göra heela tiden och aldrig sitta stilla (förutom när jag fixar mig med kopp kaffe). 
Ikväll fick det bli en svullovilokväll iallafall. Har powerwalkat till bussen (på 4 minuter MED hund, brukar ta 10 minuter egentligen med den slöfocken), och åkte till vh tillsammans med Evelyn och köpte godis samt hårfärg. Sitter med hårfärgen i och mår så sjukt illa av godiset. Typiskt.
 
Ska snart sova och hoppas mer än allt att min äckliga blåsa på handen från jobbet försvunnit tills imorgon.. Blivit större och jag är livrädd att den ska spricka.. Ha en fin fredag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0