Långhelg.

Lördagen umgicks jag med Jonas hela dagen, kaffe, pizza och samma låt om och om igen. Kvällen slutade med att han drack öl på 40års festen Emelie var på och vi kom hem vid ett. Tre timmars sömn och sen var det att springa upp igen. Emelies mor och bror är nu på Rhodos och vi skjutsade dem trots våra få timmars sömn. Vi båda däckade hemma och dagen vart väldigt väldigt seg med många om och men.
 
Nu ska jag snart mot handen, träffa en vän för att fördröja tiden och sedan möta upp Jonas för att vänta på Emelie som jobbar. Chips och teparty ikväll.
Imorgon börjar jobbet.


Kommentarer
LIENE

Åh, gott med chips och te!

sv: Jo, självklart:) sola kan man ju, faktiskt.
Älskar bilden på solnedgången i din header kom jag tänka på.

2012-07-02 @ 19:09:50
URL: http://lienes.blogg.se
Annika

Fin blogg :)

2012-07-04 @ 10:45:04
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0