Midsommaraftonskväll

 
Med många om och men så var jag inte chafför under kvällen. Umgick med Emelie, Jonas och Kalle. Och så Benjamin och John som levde sitt egna lilla liv på dansgolvet. Vi var vid en sjö ute på Torö och hade allmänt trevligt med gamla gubbar, konstiga kärringar, ungdomar som cykla i diket och lite bilåkande. Kom hem vid 4 tiden om jag minns rätt och sov ut rejält imorsse.
 
Har inte gjort någonting idag, och pappa har tagit alla hundpromenader. Så får se om jag fortsätter kvällen såhär seg eller om jag orkar röra mig ut.


Kommentarer
Carro

Treevlans!

2012-06-23 @ 19:23:53
URL: http://carolineannamarie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0