The last day.

Skolavslutning imorgon och jag sitter ute i solen och lägger in massormassor musik i mitt nya usbminne. Kollar på bilar men hittar ingen seriös,fin,billig osvosv. Måste ju somsagt ändå vänta på ett deltidsjobb. Och vänta tills efter det långa sommarlovet med endast jobb,jobb och jobb.

Blev frågad om jag skulle med till Akalla ikväll. Nä. Blir en lugn kväll och lång dag imorgon. Vi ska hela klassen grilla, bada och njuta under eftermiddagen/kvällen och dagen efter kör vi på't igen. Haha jag vet en som kommer vara sliten under fotograferingskvällen på lördagen och även pank. (:


Kommentarer
LIENE

sv: Tack:) Det är inte så mycket bättre idag men det ska nog börja bli bättre imorgon.

2012-06-13 @ 15:43:06
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0