Vaken i 39 timmar och 9 timmars sömn efter det.

Efter mitt äventyr med jobbintervju och bortamiddag hos Emelie så åkte vi till gården och vräkte i oss godis. Plockade upp Viktor och Marcus påvägen hem (som jag egentligen skulle), men vi åkte istället till handen och bara hade allmänt tråkigt. Plockade upp Bella påvägen till tungelsta och träffade på fler där.
Påvägen hem, så blev det inte som jag trodde. En vän hade blivit biten av en hund, och det såg rätt illa ut. Så jag tog tag i det hela, ringde polisen och åkte sedan till Sös. Var tillbaka vid 04.30 tiden och dygande tillsammans med Josef. Blev bjuden på god frukost och sedan åkte vi till min syster inne i stan och tog långprommis hit och dit. Fick biopresentkort och godisbilar som grattis för körkortet och tog sedan en pizza i tungelsta för lite sällskapsmys innan jag somna.

Galet trött idag, men vad gör det. Det regnar och ikväll blir det att fota bilar för att lägga till i Photato@facebook.


Kommentarer
Anonym

Men gud vad hemskt att bli biten av en hund :/

2012-06-07 @ 12:46:09
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
withemilia

Åh gud, 39 timmar är mycket det! Men snäll du var som hjälpte din kompis :)

2012-06-08 @ 08:25:43
URL: http://withemilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0