29 Mars. It's fototajm!

Shit vad jag fryser. Var kallare ute än jag trodde imorsse. Men bara för att solen lös hela morgonen slutade den lysa när jag jag väl kom ut. Och vet ni vad? Vi ska fota ute idag också, precis som förra torsdagen, som förra lektionen. 10 porträtt på främlingar, och denna gång med analog kamera. Funderar faktiskt på att inte bara vara på Fredrik gymnasiet idag och istället ta med mig någon att gå runt med så jag kan gå till centrum och köpa mig en kaffe för att värma kroppen. Kort t-shirt och kall skinnjacka gör inte saken bättre.. hehe smart tjej hej.


Kommentarer
LIENE

sv: Jag med:D

2012-03-29 @ 19:18:09
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0