7 Mars. Det går bra nu.

Klarade det sista godkända igår bland teoritesterna. Nu är jag redo! Nästan. För det stora teoriprovet. Men väntar nog en stund till på det. Efter åkte jag och Emelies mamma iväg till skogås och hämtade Emelie från skolan. Gick väl bra att hitta dit, dock mindre bra att hitta hem, så blir nog ett problem de dagar hon tvingar mig att köra henne som jag även lovat. ;) Efter så åt jag även hos dem, tacos fast kyckling istället för köttfärs. Mumma.
Ledig idag pågrund av att vi har idrottsdag och mer än hälften i världen älskar skidor förutom jag. Men eftersom jag slutade röka igår, och försöker mig på förändringar ännengång så har jag faktiskt varit ute på en långrunda med Gaston, duschat och ska snart få i mig lunch för att efter det gå en till liten promenad med G och sedan övningsköra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0