Inside, I'm really fucked up.

  • Ingen energi alls. Vill ha massa pengar på sparkontot, ett jobb, en tatuering, ett körkort, en bil, och en mysig lägenhet.
  • Träningen har kommit igång, slutat röka och köper inte alls lika mycket skitgrejer såfort jag går förbi pressbyrån. Istället är jag 18 och följer med mina fina vänner ut och dricker cider, öl, vin, äter ute, osvosv.
  • Har iallafall sökt sommarjobb i både Haninge kommun, i Stockholm och på donken. Även alla McDonalds i hela stockholm för helgjobb vilket veeerkligen behövs.
  • Tatueringsplanen som jag tänkt är iallafall en text, vad vet jag inte, men text. Två veckor sen fick jag frågan om när jag ska tatuera mig, vilket alla mina vänner nu gör, och jag sa direkt att jag inte tänker göra det. Men ångrat mig igen. Något litet borde väl inte vara någon fara.. he-he.
  • Bilen får vänta... Och lägenheten också... Nu tänker jag gå ut på en långpromenad baraföratt. -Så jäkla sugen på att köra bil..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0