3 Maj.

Trots att morgonen började med nationella och jag verkligen inte kände för det engelska språket så kanske det gick sådär istället för dåligt trotts allt. Vi fick därefter ha håltimme i 2 och en halvtimme för att sedan ha foto. Ren utskällning till alla förutom 3pers fick vi, men som tur var tog han tillbaka det ganska fort till mig och en till. Tummen upp, favoritelev. Efter det återstod engelska igen, och gissa vad, jo nationella. Med tanke på att Alla i våran klass, våran grannklass och lärarna inte gillar henne så slutade det i kaos och jag träffade på två söta vänner på bussen.

Helgen är planerad och det kan inte bli bättre. Vädret ändrar sig hela tiden och istället för snö och regn kommer det nu vara sol. Man kan ju hoppas!


Kommentarer
LIENE

sv: Fast jag kände ingen lust förut:) föredrar att hå, men ibland blir det långt. T.ex. Varamon (stranden) ligger för långt ifrån mig om man ska gå:(

2012-05-04 @ 08:12:49
URL: http://lienes.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0