16 November. Roadtrip och övernattning

Gick i skolan två timmar somvanligt igår, och tog en titt förbi Kicks innan jag solade en kvart. Bussen hem kom oväntat samtal och efter mina 4 timmars sömn, fick jag inte sova utan stressa som en liten gris och åkte sen till Norrtälje med Gaston för att lämna en väns far. Kom tillbaka vid 20 tiden efter lite käk och tog en titt förbi ett chillkrök innan jag somnade hos J.
Ikväll får pappa besök så jag sover borta igen, kvällen innan vet jag dock inte vad den bjuder på. Men lika lugn hoppas jag. <3

Gårdagen instagram bilder. Kaanderssson


Kommentarer
LIENE

sv: Det är ingen fara:) jag skrev inte om det så ofta. Mår bra annars:D Ville bara berätta. Jo, jag borde inte må bra:S

2012-11-17 @ 15:41:46
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0