1 Oktober.

S.K.O.L.T.R.Ö.T.T.
Vaknade besviken och trött av att det spöregnade imorsse vid halv 7 tiden. Pallade mig upp och åkte till skolan, där det väntades fotografering till projektarbetet och haninge-kommun-ungdomsråd-grejs vid 13-16. Bjöds på mackor, juice, kakor och godis så jag klagade inte direkt och har nu kommit hem.
 
Kvällens planer är att skriva. Ligger så sjukt efter i skolan och går imorgon till halv 6 vilket slutar med att jag oftast bara vill dö efter. Sen på onsdagen så ska min text till projektarbetet vara inne, men som jag bara hunnit en sida med och som jag lovat klassen att klara 3-4 sidor...
 
Min fina Erika som fyller år idag och ville ha middagssällskap med mig och fler. Får ta det en annan gång. <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0