22 Oktober. All denna skola..

trött. Efter att ha sovit 5 timmar, haft 9 timmars jobb, 3 timmars sömn och sen gått i skolan hela denna långa dag. Jag är helt slut. Somnade som en stock när jag kom hem och bara längtar tills jag somnar igen - om jag nu kan.. 
 
Lång vecka framöver med hel del plugg som måste hinnas klart med, samt en tur på stan, en tur i centrum, och så kommer lönen samt räkningar måste betalas. Well, vi får se hur glad jag är mot helgen, då tanken är halloweenfest för att inviga mitt nog härligaste höstlov någonsin. Ska bara njuta.
 
Kaanderssson @ Instagram. Där vet ni att jag lever! Puss


Kommentarer
Cheersisterss

Verkligen inte:) händer idag då?

2012-10-23 @ 08:16:17
URL: http://nattstad.se/cheersisterss
Liene

sv: Hehe. Självklart är det okej. Jag gillar verkligen citatet:)

2012-10-23 @ 08:23:09
URL: http://lifefromwithin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0