Shoppingberoende.

Alltså haha.. När jag blev 18 fick jag nytt bankkort, och dosa, osvosv, och sen dess har jag internetshoppat. Har suttit hela kvällen och skrivit ner vad jag verkligen vill ha. Allt från annorlunda byxor till sommarklänningar. Men somsagt, andra planer i första hand med sparpengarna. Sen så har jag lite andra planer också innan året är slut.. Frågan är hur jag ska ha råd?! Orkar inte med mig själv, haha..
 
Dagen har iallafall varit skön! Fick kaffe till svenskan och överlevde den konstiga teckenspråkslektionen med kenisiska och en film som jag sett förut. 2 hemska filmer på en dag i skolan liksom, deppdagen. Fick iallafall sluta någon kvart tidigare och har bara suttit och suktat mig med kläder nu under kvällen.
- Ny dag imorgon, nattinatt.


Kommentarer
Linnea

sv: Ush, så trist.. jag hatar när förkylningen aldrig vill ge sig av. Man blir så himla slö i både kropp och huvud! Men hoppas den försvinner snart så du slipper den :)
Tack ska du ha! Det ska bli kul på fredag då jag sticker dit :)

2012-10-10 @ 10:32:34
URL: http://linneaakarlsson.blogg.se
jennifer

shoppingnööörd (a)

2012-10-10 @ 11:06:23
URL: http://jennifernordstrom.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0