1 September.

Tröja - Bikbok, Jeans - JC, Jacka - Modekungen.se, Halsduk - mamma
 
Fick hem vit skjorta och rosa paraply efter en regnig dag på stan. Precis vad jag behövde men tappade tålamodet efter ett tag och hittade inga skor, varken vinterpjuks eller gummistövlar. Och inte heller några underkläder men som jag tar itu med under veckan tillsammans med troligtvis ny parfym.

Pappa är på kräftskiva och jag har precis fått i mig pasta. Sitter och försöker få ork till att storstäda skrivbordet som nu ligger på sängen pga läcka i tacket och det har droppat in till mig under hela natten. - Verkligen inte min helg, hej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0