19 September. Influensa.

Kollat på Crossroads filmen och bara vilat med te, glass och choklad. Det går riktigt bra med träningen och dieten. Eller inte. Min långprommis som jag tänkte ta för att piggna till blev jättekort pga att jag frös som en galning. Händerna och fötterna är isbilar - samt torkar ur och ögongen vill somna medans jag vill göra allt. Ska orka göra något vettigt.. Plugga kanske, eller ta min sjuttioelvte kopp te. Smittpuss
 
En prommis från i somras. Hittade nytt ställe, som ni ser var hur mysigt som helst. Lär besökas nästa sommar också. Och om man bara hade ork för det idag när solen skiner skulle inte skada..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0