6 September.

Under min nyblivande favoritlektion då vi gör vårat hemliga projektarbete, så gick (går?) det inte alls bra. Kom inte på någonting alls att skriva. Inte ens en början. Skrev en mening, suddade bort, och skrev en likadan till, och suddade bort.. Har skrivit lite babbel nu iallafall. Men som min lärare sa "Du kan ju det där så mycket, och det är så stort. Du kommer få till minst 4 sidor". Så jag ska försöka hålla upp till det han tror och få till minst fyra sidor. Intervjuer och internetletande + plåtande är det som gäller. Heja Karin, Heja! haha..
 
Har också suttit och raderat en del bilder, fixat lite mer mappar och ska nog få det fräscht här på datorn.. Just nu har jag en del (runt säkert 300 om inte mer) onödiga bilder som bara ligger och tar plats, men det är ju sååå tråkigt när man måste klicka förbi varenda en.
- Imorgon är det iallafall fredag!


Kommentarer
martina

Vill du ha höstens snyggaste accessoarer utan att det ska kosta skjortan?
Då ska du klicka på länken nedan, du kommer inte att bli besviken! :)
http://martinaolsson.myshowroom.se/20125/fionavincent-dom-absolut-hetaste-accessoarerna-just-nu/

2012-09-06 @ 18:12:05
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
LIENE

sv: Tack:D Och jag har inte vidvinkel objektiv men det är ju bara positivt att det ser ut så.

2012-09-06 @ 19:37:48
URL: http://lienes.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0