En fin lördag - En jobb söndag.

Godmorgon! Sovit 5 timmar men jag lever, halvt. 
 
Igår fick jag en fin dag! Lite bil-bilder bara dock är vad jag har att bjuda på, men under dagen efter många om och men så följde jag med en gammal vän som skulle tatuera sig. 3 timmar satt vi där och snackade skit medans jag inte ens ville försöka förstå mig på hans smärta. Kvällen bjöd på bilträff med också många om och men, men med fina vänner löste allting sig och det var endast mina fossingar som var isbitar när jag kom hem.
 
8 timmars jobb står på schemat och jag har redan gjort allt för att piggna till. Wellwell, kommer nog igång på ruschen då man inte har något val. Hörs sen!


Kommentarer
- behuy -

hoppas du har haft en bra dag idag :)

2012-09-23 @ 20:44:26
URL: http://behuy.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0