Time.

Blir sjuk varje gång jag är redo, taggad, när jag vill göra allt.
Nu vill jag ingenting. Äta glass med varm chokladsås och powerwalka. 
 
Dock behöver jag sola, plugga, få tillbaka magrutorna, och bli nyttig. Jaja, slutat röka har jag iallafall sen två månader tillbaka så ett litet plus är jag värd. Nu är det resten... Imorgon stannar jag hemma för att plugga äckel-historia och projektarbetet som jag vill vara grym på, men lyckas inte. Just cry. Its not my time. Blähä, börjar få någon konstig sjukdom också då jag inte orkar röra mig ur fläcken. Höll på att somna stående idag och tänker inte på vad jag gör eller behöver göra. Sov gott.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0