Day 2 - at my new job.

Fick stå i kassan idag! Wiho! Framsteg! Fasiken så mycket siffror dock.. Och så mycket företag som man ska leta upp.. och alla kuponger.. och alla olika biltvättar.. och så dendär jäkla aftonbladet som kunderna påminner mig om men som jag ska påminna dem om.. och alla frågor "vad ska jag ha för olja till min polo?" Inte fan vet jag. Haha... Avslutade dagen likadant som gårdagen iallafall med testerna på datorn och fick med pluggpapper hem. Imorgon kör vi samma visa igen, med sopprundan i kylan med solen i ögonen för att piggna till och sen allt det andra. Nu ska det betalas räkningar och fundera på om man ska provgymma imorgon...
 
Gul morgon. Lika bra. - Mangobanan smoothie & paprika fullkornsmacka. Imorgon blir det nog en grön.


Kommentarer
Cajsa

ja verkligen! :O

2013-02-26 @ 22:00:36
URL: http://cjssong.se
Annika

Gott :)

2013-02-28 @ 15:35:30
URL: http://blogofphoto.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0