Lite kort om vecka 7. En bra vecka osv.

Varit en riktigt skön och lugn dag på jobbet och uppsägningspapprerna är skrivna. Känns riktigt skönt, men fytusen så jag kommer sakna dom. En månad är det kvar iallafall, som tur är, eller nått. :)
 
Måndag imorgon och lite kort om veckan planer ;
Måndag: Skola, träna, städa rummet
Tisdag: Skola, dö
Onsdag: Museeum med klassen, träna
Torsdag: Skola, sola, mysa och pyssla med Jennifer
Fredag: Skola, troligen jobb, stress, utgång
Lördag: Dricka vatten, långprommis, dricka vatten, baka tårta, fika, fixa, mysmiddag, storutgång
Söndag: Äta tårta, dricka vatten, äta tårta, dricka vatten, jobba, äta pizza & dricka öl. Japp, 19årsdagen
 
Nu är det "I taket lyser stjärnorna" och Ben&Jerrys på schemat. Puss


Kommentarer
RockBarbie

jahaa:) nä alla har ju olika smak å jag gillar det mesta :P jag brukar blanda denvmed banan, blandade bär och klämma ner citron, sen tar jag någon yoghurt jag har hemma.

2013-02-11 @ 08:42:05
URL: http://rockbarbie.blogg.se
Cajsa Fotograferar

du menar 50mm? eller har du 55mm? :) Håller med en helt underbar :D

2013-02-11 @ 10:11:05
URL: http://www.cajsahallgren.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0