1 December. Bakishatadagen.

Hej! Hade det så trevligt igår och fick träffa alla jag ville, nästan, under den korta stressiga tiden innan 12slaget. Pussar, skratt, dans och skrik. Var i början bland några galna fina pojkar, och åkte sen vidare till storfest i Jordbro. Där jag även, efter 12, blev av med mobilen och tårar sprutade hit och dit, haha. Hade som tur var några som brydde sig, som letade som galningar, ringde och spärrade åt mig, kramade om, fick mig att le, osv.
Kom hem någongång inatt/imorsse och mår väl sisådär idag. Precis fått i mig stor sallad och hoppas på pizza till middag. Sola skulle inte heller vara fel, men kan ju somsagt inte komma någonstans utan mobilsmsbiljetterna. Aja.
 
Sista bilden från iPhone5 då.. fyfanvadargjagblir


Kommentarer
emma ~ sjufoto! ★

tråkigt att din mobil är borta, hoppas det löser sig! c:

2013-01-01 @ 13:39:28
URL: http://sjufoto.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0