30 Januari 2013.

Fick nog världens konstigaste samtal idag. "Vi skulle hört av oss i början på veckan, men vi hör av oss i slutet på veckan" Antingen tar jag det positivt att jag fortfarande har en chans, eller negativt om att de inte vill ha mig och letar vidare. Ja, det är jobbintervjun jag snackar om. Wellwell, bokat om ärendet jag skulle gjort efter skolan till fredagen då jag nog är lite piggare efter att hinna med storfrukost somvanligt på fredagar. Imorgon blir det solning, och försöka mig på alla tusentals läxor...
 
Följ mig på instagram för att få se både det ena och det andra - Kaanderssson.


Kommentarer
Sarah

Ja tror att de e positivt o ja hoppas att de blir du som får jobbet :)

2013-01-30 @ 22:07:01
URL: http://CheerSarah.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0