Pass för vetrinär.

Efter att ha bokat tid hos polisen för pass fick det bli två timmars teckenspråk och idag lärde jag mig ingenting rent ut sagt. Nästa vecka dock, är alla på praktik och endast jag och en till under lektionen så man kan ju hoppas att vi får vara med andra gruppen istället för att få all press på oss, haha. 
Har hunnit med snabbstädning på skrivbordet, en lekrunda med Gaston i snön, lite sittups, och grönsaksmacka. Imorgon blir det dyr veterinär, och troligen hemmadag efter det med damsugning och powerwalk om jag inte hinner med en titt förbi skolan.
 


Kommentarer
Vanessa

Ååh, så söt! Vad är det för hundras? :)

Sv: Hahah, man kan ju alltid lägga ut förslaget och se ifall någon nappar och skickar något :P Inte för att det hänt eller någonsin kommer hända... får väl gifta mig rikt eller något :P

2013-01-16 @ 01:32:29
URL: http://valmer.blogg.se
Vanessa

Sv: Tack snälla du! :) Åh, har alltid velat ha en sån eller en bichon frisé, men jag är tyvärr allergisk :( Allt bra med dig? :)

2013-01-16 @ 22:27:31
URL: http://valmer.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0