16 Mars. Om och om igen.

Det vart jag som tog prommisen med hunden igår, vilket inte gjorde mig någonting överhuvudtaget. Småsprang till konsum för den nya B&J, som dock var en besvikelse, och småsprang hem för en tidig kväll. Var dock aptrött imorsse och kunde inte tänka - och bussen kom inte.

Kommer till jobbet och kaoset började kl 9. Sen var det full fart till halv 2, då jag äntligen sprang på lunch, och fortsatte sen vidare. Finns ju en del som bör övas på.. Men är man nybörjare så är man.
 
Ikväll är det choklad och film som gäller! :D
 
Kaanderssson @ instagram


Kommentarer
J O Y ▲

Åh vad gott!

2013-03-19 @ 03:20:35
URL: http://joysilver.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0