Jobb och fina vänner.

Fredags ; Gick i skolan en timme för betyg och filmtittande innan jag mötte upp en gammal vän för småsnack innan jobbet. Åkte hem direkt efter, då jag fick även jobba över till 21.
 
Lördags ; Vaknade oerhört tidigt av att någon ringde stup i kvarten och morgonen började inte alls bra. När jag väl hade blivit pigg ringde chefen och frågade om jag kunde jobba natt. Så, jag la mig vid 16 och sov till 19, för att fortsätta med lite mat och ett nattpass. Mitt första och väääldigt lite folk, men jag överlevde.
 
Idag ; Kom hem vid halv 10 imorsse och la mig, gick upp vid 1 efter att ha vilat och försökt planerat dagen. Vid 3 kom Jesper och vi åkte till centrum för lite småpyssel + en sväng förbi vännens garage.
 
Nu ska jag äntligen ta och sova. Plugg och hoppningsvis tripp till stan imorgon. Puss
 
Jag imorsse - lagom trött med solen i ögonen. Kaanderssson @insta


Kommentarer
molz

Låter som en bra helg!

2013-03-25 @ 19:51:57
URL: http://molz.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

aanderssson

Mitt liv i text&bilder

RSS 2.0